بانک کشاورزی

تاریخ: 21 بهمن 1392

دکتر طالبی اعلام کرد: ارتباط با مشتری اساسی ترین مهارت مورد نیاز یک بانکدار

دکتر محمد طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت : اساسی ترین مهارت مورد نیاز یک بانکدار ، ارتباط با مشتری است .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر طالبی صبح روز چهارشنبه شانزدهم بهمن ماه در یک پیام ویدیویی خطاب به شرکت کنندگان در هفتمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری CRM)) این بانک ، با اعلام مطلب فوق افزود : چگونگی کسب و انتقال این مهارت باید مورد بررسی و توجه قرار گیرد .
وی رمز موفقیت بانک را به عنوان یک هویت اقتصادی در گروی اقداماتی دانست که در حوزه ارتباط با مشتری انجام می شود .
مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه سرمایه انسانی مهم ترین دارائی بانک است و توانمندی های فنی کارکنان قدرت آن را افزایش می دهد خاطر نشان کرد : توانمندی های کارکنان در حوزه ارتباط با مشتری است که فعالیت های حوزه فنی را معنی دار می کند .
وی اضافه کرد : این دو تکمیل کننده یکدیگرند و در شرایط رقابتی برای بانک خلق ارزش می کنند .
دکتر طالبی کلیدی ترین اقدام در حوزه ارتباط با مشتری را افزایش دانش دانست و گفت : از آنجا که حجم فراوانی از دانش دراین حوزه ایجاد شده است، باید زمینه دسترسی همکاران به این دانش فراهم شود .
وی در تشریح نقش ارتباطات انسانی و لطافت در مفهوم ارتباط با مشتری تصریح کرد : مهارت ، دانش ، تجربه و هنرمندی افراد مولفه هایی هستند که در ارتباط با مشتری همچنین ارتقای جایگاه بانک در این راستا نقش ایفا می کنند .